03-613-8002 / 052-343-8206
כתובתינו - מוצא 1 תל אביב (לשים בוויז ל

פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו

1649 פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו פינות אוכל לקנייה , פינות אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל למכירה , פינת אוכל מחיר , מחיר פינות אוכל , פינות אוכל לקנייה בזול , פינות אוכל למכירה בזול , פינות אוכל בזול , פינות אוכל מעוצבות לקנייה , פינות אוכל מעוצבות למכירה , פינות אוכל מעוצבות
4340.00 to 5425.00 from 8 sellers Sellers:
פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו - by Apr 28, 5391
5/ 5stars
פינות אוכל מעוצבות למכירה איכותיים ברמה גבוהה כנסו עכשיו ותראו בעצמכם !

פינת אוכל מעוצבת  מידות : 80 ס"מ * 140ס"מ גובה 76 ס"מ כוללת: שולחן+4 כיסאות שולחן עשוי גרניט פורצלן רגלי מתכת  כיסאות מתכת בריפוד דמוי עור שחור מגיע מפורק - הרכבה פשוטה מאוד

כמות:
₪4,340.00 ₪5,425.00
הוספה לסל הקניות
1+ נקנו

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
אחריות: 12 חודשים
מחיר משלוח: 300
יבואן ונותן האחריות: עידן וי אי פי בע״מ
נכנס ברכב פרטי

פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו
 


 

איך בוחרים פינת אוכל?

העיצוב של פינת אוכל משפיע במידה רבה על איכות החיים ועל כל האסתטיקה של הבית. כמובן שחשוב מאוד לבחור פינת אוכל מעוצבת, אבל עוד יותר חשוב להתאים אותה לסגנון המבוקש. בשביל לדעת מהו הסגנון המבוקש ולאן מתאימה פינת אוכל כזו או אחרת, צריך להשוות בין עיצוב מודרני, כפרי וקלאסי.

היתרון של פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו למשל בא לידי ביטוי בכך שהיא מתאימה לכל סגנון. למרות המראה הקלאסי שלה, יש בה אלמנטים שמתכתבים גם עם הסגנון המודרני ועם הסימטריה החלקה. יתרה על כך, פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו היא פתרון קלאסי עבור מי שרוצה לשפר את מראה חלל הפנים בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.


 


מה היתרונות של פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו?

פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו יכולה להתאים לבתים גדולים או קטנים. בבתים גדולים היא בדרך כלל מצטרפת אל המטבח, בעוד בבתים קטנים היא משמשת בתור פינת אוכל שעומדת בפני עצמה. בנוסף, קל מאוד לשלב פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו עם הרהיטים שכבר יש בבית כגון כיסאות או אביזרי בר.

היתרון של פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו הוא תמורה מלאה למחיר. באמצעות מחיר אטרקטיבי ומשתלם ניתן כיום להשיג פינת אוכל אידיאלית עבור הבית, לפנק את הילדים והמשפחה ולשפר את איכות החיים בכל ארוחה משותפת. בהמשך, אותה פינת אוכל צפויה להפוך לפינת חמד שגם מושכת תשומת לב עבור האורחים.


 


השוואה בין סוגים שונים של פינות אוכל

בחירה נכונה של פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו נשענת בחלקה על פרמטרים אובייקטיביים. הפרמטרים העיקריים שבהם משתמשים הם כמובן מידות, סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לבנות את השולחן או הכיסאות והמחיר.

מבחינה כלכלית, משתלם להשקיע בדגם מפואר פינת אוכל מעוצבת דגם מילאנו כדי ליהנות משקט לתקופה ארוכה. עם פינת אוכל כזו שמצליחה להיות גם מעוצבת ואיכותית וגם בטיחותית ונוחה לשימוש, כל המשפחה מקבלת מענה לצרכים. חוץ מזה, היא מגיעה מפורקת אך ההרכבה שלה פשוטה.

 

 


פינת אוכל למכירה, פינות אוכל למכירה, מכירת פינות אוכל פינת אוכל למכירה, פינות אוכל למכירה, מכירת פינות אוכל

חוות דעת על המוצר
הוספת חוות דעת